Aktualności
Ważne informacje o Nowej Bankowości Elektronicznej dla klientów indywidualnych
- Szczegóły
- Utworzono: 03 czerwca 2022
Szanowni Klienci,
informujemy, że od dnia 20 czerwca 2022 r. udostępniona zostanie Państwu NOWA BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA. O wszystkich szczegółach będziemy Państwa informować na bieżąco za pośrednictwem Internet Bankingu (w dotychczasowej bankowości elektronicznej).
Nowa bankowość elektroniczna to:
- możliwość zlecania przelewów walutowych,
- zleceń natychmiastowych (ExpressElixir),
- SORBNET (przelewów wysokokwotowych),
- możliwość sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do konta.
UWAGA: logowanie do bankowości elektronicznej od 20 czerwca 2022 r. będzie możliwe TYLKO za pomocą usługi SGB24.
Logowanie do nowego systemu będzie za pośrednictwem:
- strony internetowej Banku www.zjednoczonybs.pl poprzez wybranie przycisku „logowania do bankowości” w prawym górnym rogu strony
lub - strony internetowej www.sgb24.pl
UWAGA: NOWE ŚRODKI DOSTĘPU DO BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
do logowania:
Posiadany przez Państwa Identyfikator ID zostanie zmodyfikowany w ten sposób, że do dotychczasowego identyfikatora (loginu) zostaną na początku dodane litery ZJ, (bez spacji), np.: dotychczasowy identyfikator miał wartość np. 11111 to w nowej bankowości SGB24 będzie miał wartość ZJ11111.
Hasło startowe do logowania zostanie wysłane przy próbie pierwszego logowania do bankowości elektronicznej SGB24; w przypadku problemów z logowaniem, prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (dla połączeń z zagranicy i telefonów komórkowych).
do autoryzacji:
- jednorazowy kod SMS.
Zmiana środków dostępu do bankowości elektronicznej związana jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu SGB24 oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z usług Banku. Zasady posługiwania się nowymi środkami dostępu opisane będą w informacji dołączonej do wysyłanych środków, którą otrzymacie Państwo oddzielnie. Szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany jest na stronie internetowej Banku (www.zjednoczonybs.pl).
Po migracji będzie dostępna możliwość zmiany sposobu autoryzacji z SMS na Token SGB.
Bezpłatna aplikacja Token SGB służy do logowania i autoryzacji dyspozycji złożonych za pośrednictwem bankowości elektronicznej SGB24. Instalowana jest na urządzeniach mobilnych typu smartfon lub tablet i jest dostępna do pobrania ze sklepu - Google Play (Android) oraz App Store (iOS).
POZOSTAŁE WAŻNE INFORMACJE:
- numer rachunku nie zmieni się; z dniem udostępnienia nowej bankowości elektronicznej nie zmienia się Państwa numer rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu się do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku;
- w czasie migracji i przejścia na nowy system bankowy nie przewidujemy problemów z normalnym funkcjonowaniem kart płatniczych;
- WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ: w przypadku pytań dotyczących nowej bankowości elektronicznej oraz możliwości zalogowania do konta internetowego istnieje możliwość kontaktu z Bankiem za pośrednictwem infolinii pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (dla połączeń z zagranicy i telefonów komórkowych).
Z poważaniem
Zarząd Zjednoczonego Banku Spółdzielczego