Klienci indywidualni Oferta dla firm Oferta dla rolników
SWIFT KOD: GBWC PL PP
  Kupno Sprzedaż Śr.NBP
EUR4.57944.86384.6965
USD4.34254.56024.4369
CHF4.57844.67444.6314
GBP5.32025.58475.4655
z dnia 2022-06-27 g. 15:00

stopy procentowe NBP
Stopa procentowa Procent
Referencyjna6.00
Lombardowa6.50
Depozytowa5.50
Redyskonta6.05
Obowiązują od 2022-06-09
stawki referencyjne
TerminWIBORWIBID
O/N5.855.55
T/N6.005.70
1T6.125.92
2T6.296.09
1M6.536.33
3M6.986.78
6M7.287.08
1R7.467.26
Stawki z dnia 2022-06-24
Dobry Start 300+ Terminale platnicze Zastrzeganie i aktywacja kart Program Rodzina 500+

Aktualności

Ważne informacje o Nowej Bankowości Elektronicznej dla firm

Szanowni Klienci,

informujemy, że od dnia 20 czerwca 2022 r. udostępniona zostanie Państwu NOWA BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA. O wszystkich szczegółach będziemy Państwa informować na bieżąco za pośrednictwem Internet Bankingu (w dotychczasowej bankowości elektronicznej).

Nowa bankowość elektroniczna to:

  • możliwość zlecania przelewów walutowych,
  • zleceń natychmiastowych (ExpressElixir),
  • SORBNET (przelewów wysokokwotowych),
  • możliwość sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do konta.

UWAGA: logowanie do bankowości elektronicznej od 20 czerwca 2022 r. będzie możliwe TYLKO za pomocą usługi SGB24.

Logowanie do nowego systemu będzie za pośrednictwem:

  • strony internetowej Banku www.zjednoczonybs.pl  poprzez wybranie przycisku „logowania do bankowości” w prawym górnym rogu strony
    lub
  • strony internetowej www.sgb24.pl

UWAGA: NOWE ŚRODKI DOSTĘPU DO BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

do logowania:

Posiadany przez Państwa Identyfikator ID zostanie zmodyfikowany w ten sposób, że do dotychczasowego identyfikatora (loginu) zostaną na początku dodane litery ZJ, (bez spacji), np.: dotychczasowy identyfikator miał wartość np. 11111 to w nowej bankowości SGB24 będzie miał wartość ZJ11111.

Hasło startowe do logowania zostanie wysłane przy próbie pierwszego logowania do bankowości elektronicznej SGB24; w przypadku problemów z logowaniem, prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28  46 (dla połączeń z zagranicy i telefonów komórkowych).

do autoryzacji:

  • jednorazowy kod SMS.

Zmiana środków dostępu do bankowości elektronicznej związana jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu SGB24 oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z usług Banku. Zasady posługiwania się nowymi środkami dostępu opisane będą w informacji dołączonej do wysyłanych środków, którą otrzymacie Państwo oddzielnie. Szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany jest na stronie internetowej Banku (www.zjednoczonybs.pl).

Po migracji będzie dostępna możliwość zmiany sposobu autoryzacji z SMS na Token SGB. Bezpłatna aplikacja Token SGB służy do logowania i autoryzacji dyspozycji złożonych za pośrednictwem bankowości elektronicznej SGB24. Instalowana jest na urządzeniach mobilnych typu smartfon lub tablet i jest dostępna do pobrania ze sklepu - Google Play (Android) oraz App Store (iOS).

POZOSTAŁE WAŻNE INFORMACJE:

  • numer rachunku nie zmieni się; z dniem udostępnienia nowej bankowości elektronicznej nie zmienia się Państwa numer rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu się do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku;
  • informacje z zakresu formatów plików obsługiwanych w nowym systemie bankowości elektronicznej:
    • Wyciągi będą dostępne w formatach: PDF i MT940.
    • Importy przelewów w formatach: XML, Elixir, Liniowy, Telekonto, Videotel
    • Import przelewów podatkowych: XML, Elixir, Liniowy
    • Format importu przelewów walutowych SEPA: ISO20022
    • Format exportu statusów przelewów: XML, Liniowy
    • Format eksportu historii operacji: Liniowy, MT940, MT940/MultiCash, XML
    • Format eksportu analityki płatności masowych: CSV, Liniowy, MT940/MultiCash,MT942, XML
    • Format eksportu zestawień dziennych: Liniowy, MT940, MT940/MultiCash, XML
      Szanowny Kliencie:
      • o jeżeli używasz innych formatów niż wymienione powyżej prosimy o sprawdzenie czy macie Państwo możliwość korzystania z w/w formatów;
      • o jeżeli korzystasz z formatu liniowego to w nowej bankowości internetowej będziesz musiał zdefiniować szablon;
  • WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ: w przypadku pytań dotyczących nowej bankowości elektronicznej oraz możliwości zalogowania do konta internetowego istnieje możliwość kontaktu z Bankiem za pośrednictwem infolinii pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (dla połączeń z zagranicy i telefonów komórkowych).
  • w czasie migracji i przejścia na nowy system bankowy nie przewidujemy problemów z normalnym funkcjonowaniem kart płatniczych;
  • w drugim półroczu 2022 r. udostępniona zostanie Państwu nowa aplikacja mobilna do bankowości elektronicznej – SGB Mobile, przejrzysta, bezpieczna i funkcjonalna aplikacja, która umożliwia m.in.:
    • całodobowy dostęp do stanu kont bieżących, oszczędnościowych, walutowych wraz z ich historią,
    • dostęp do kart płatniczych oraz ich ustawień,
    • wykonywanie przelewów wewnętrznych i zewnętrznych w tym to ZUS/US
    • wykonywanie przelewów splitpayment
    • płatności BLIK i przelewy na telefon,
    • dostęp do portfeli Google Pay lub Apple Pay,
    • dostęp do usługi Auto Pay (automatyczne płatności za autostrady),
    • dostęp do usługi Active (punkty i nagrody za aktywność fizyczną i płatności kartą),
    • zarządzanie subskrypcjami.

Z poważaniem
Zarząd Zjednoczonego Banku Spółdzielczego

bank internetowy
 
RODO
System Ochrony SGB
Kalkulator kredytowy
Kalkulator lokatowy
Nasi partnerzy
SGB Trans Leasing
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
Generali Agro
AMRON

platnosci w europie prawa klienta

Narodowy Bank Polski Związek Banków Polskich Bankowy Fundusz Gwarancyjny Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Spółdzielcza Grupa Bankowa
© Copyright 2012, Bank Spółdzielczy w Łebie
designed and powered by Alma S.A.